Kräsen?


Det ska helst vara vara för varmt eller för kallt när jag är ute och springer. Om det är kallt så vill jag hur som helst undvika att vara ute men om det är varmt så parkerar jag helst utomhus, förutom när jag springer då. Idag är sådan dag som är kall!! Så istället för att springa for jag på Korpen och körde spinning och Core. Skönt! :)

GI funkar nog inte så bra. Har ätigt de i 3 dagar och min matsedel består av!
Frukost : Gröt.
Lunch: Grönsaker + kött,fisk eller fågel.
Mellanmål: 8 Cashew nötter.
Middag: Wookade grönsaker + kyckling.
Eventuellt kvällsmål: En smoothie.

Vill ju inte ge upp mina älskade smootie som Mattias har förklarat för mig är bad. Happ, då har jag fuskat 2 dagar av 3. Great. Sedan äter jag ju inte såser till måltiderna heller, vågar som inte. Känns helt enkelt inte rätt.

Skippar nog GI och kör något mittemellan, alltså mindre kolhydrater bara! :)




- Godaste smoothien är nog med kiwi och banan. MUMMA men mango är också svingott! Någon som har tips på någon smoothie? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0