Pufff pusta ut 2 sek


Gjorde internationell ekonomi provet idag, de gick ändå hyggligt!
Imorgon har jag svenska tal, soooom jag inte har pluggat på det eftersom mitt slutbetyg i det står klart.

Sedan ska jag göra
- Uppsats om Anorexia (Bara disk kvar och är helnöjd. Har med filmer, intervju med en tjej som dras med anorexia, fakta, dikter oooosv. Great!)
- Uppsats i Filosofi (Har ej börjat, men kanske skriva om dödshjälp?)
- Uppsats om Buddism (Får pappret om det på tors )
- Uppsats i Psykologi (Det tog mig till 3:an i gymnasiet för att lära mig stava, psyko. På tiden? ;> )
- Projektarbete i internationell ekonomi(Ej fått börja än)
- 2 inlämningar i lit gest.(Ändå)
- Prov i internationell relationer. (Må hatet vara med detta ämne)
-
Prov i information och layout.




Känns som att jag har glömt något.
Aja, överlever bör man göra för de är faktiskt rätt så kul att skriva uppsatser! :)
Dock ser det ut som att man blir fast i skolbänken ett tag framöver.


I will survive!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0