16/5-09


Igår så prövade jag mitt nya löshår för första gången, färgen var faktiskt riktigt bra! :) Trivs så grymt bra i clifs förutom att det kan bli ganska tungt att ha i håret. Dock så har jag tänkt ha det nu några gånger innan balen för att vänja mig mera vid det. Jag har som dubbla känslor till löshår för samtidigt som det känns fake så är det samtidigt roligt att göra något nytt med håret. För man färgar håret och man sminkar sig så varför inte pröva göra något nytt med längden med. Det är faktiskt riktigt roligt att pröva. Längtar dock till att se hur håret kommer att se ut på balen, blir nog stora lockar : ) Jag la upp men bild på hur det såg ut igår nedanför texten.



Igår så var jag först på stan med Marielle, Rut, Sara och Linda. Blev surr på Nodo och sedan en snabb sväng på stan. Sedan for jag och pappa och tittade på en studentenpresent och det står mellan 3 telefoner nu, tufft val. Humor var det också på en telefonbutik för pappa tyckte att killen som sålde mobilerna flörtade med mig. Och det roliga med detta var att pappa sa "Du är ju en ung kvinna och han en ung man, då blir det så". Ojoj nog har karl humor. Sedan fot vi till Öb och då ville han bjuda på glass, thanks! Sedan for jag och var med Minni och Amanda, vi skulle busa med grillarna så vi står högst upp på strömlida och inväntar vårt "skämt" men dom kommer aldrig dit. Sedan ringer och då är dom någon annanstans och grillar, happ då blev vårt skämt förstört. Men Amandas mjukglass hon hade med sig räckte för att vi skulle hålla oss på gott humör, ni skulle bara ha sett hur glassen såg ut! hahah.. Aja sen hälsade vi på Jocke,jocke,sandra,sara,olivia,erika och sara där de satt och mös runt elden. Men vi for fort för vi skulle hinna se Twilight och för att vi fröööööööös som tusan. Tillbaka till Twilight. VARFÖR har jag väntat länge på att se den?
Seriöst tjejer, ni hade rätt. Inte sista gången jag såg den i alla fall. Var tvungen att sms Erika under filmen för att få ut mina känslor som filmen utgav. 2:an come to me!

Idag har jag bara degat och sovit riktigt länge. Så snart sa jag börja göra mig klar för födelsedagsmiddag i Arnemark. Ska bli kul att träffa alla flicks men ska även hinna med att följa Erik och se på en lägenhet. Men tror faktiskt han kommer att tycka om den, för den är riktigt fin! Aja får se hur kvällen välartar sig!

Hoj!

Upd: Glömde att säga, det är drygt en månad kvar tills min räls försvinner och nedräkningen har börjat !!!
JAG ÄR LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: marie

snart hackar jag mig in i din blogg och skriver ett inlägg själv bara för att få se något annat än samma inlägg som varit där i två veckor...

update sara :D

2009-05-28 @ 09:58:23
URL: http://m-stenberg.blogspot.com
Postat av: Sofia Löfgren

Laddad för imorn? : )

2009-05-31 @ 21:37:41
URL: http://sofialofgrens.blogg.se/
Postat av: emma

Nåååå! få höra om balen nu, och studentveckan och sen studenten!! Saraaaaaa

2009-06-10 @ 19:17:01
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0