Den här helgen

Har verkligen fått mig att öppna ögonen. Att man var så blind under så lång tid och äntligen fått synen tillbaka.
Det har fått mig att inse vilka jag vill ha i mitt liv och vilka människor jag skulle kunna göra allt för. Att vissa förändras, det förstår jag. Men när människor förändras och blir dryga, "viktiga" och helt obrydda om sin omgivning, nej det är ingenting för mig. Negativa människor som tar ens energi, aldrig mer.

Men ibland inser man försent vad man har förrän det är borta eller påväg bort.  Nejnej, urch vet inte hur man ska beskriva det, men ibland är det så fruktansvärt svårt att se innan det är försent! Poff, borta, det är hemskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0